Prieskumy cez televízor sú technologická novinka, vďaka ktorej sa prieskumy verejnej mienky dajú v 21. storočí robiť aj inak - rýchlejšie, lacnejšie, ale aj tak poctivo a profesionálne. „Výskumy verejnej mienky boli doteraz mimoriadne finančne náročné. Využitie novej technológie vyvinutej v úzkej spolupráci spoločností PRIESKUMY a SWAN tento hendikep prekonáva a poskytuje tak možnosti na realizáciu profesionálnych prieskumov verejnej mienky aj subjektom, ktoré si to doteraz kvôli finančnej náročnosti nemohli dovoliť,“ hovorí konateľ spoločnosti PRIESKUMY, s.r.o., Pavol Marchevský.
Respondent pri nej používa na vyplňovanie prieskumného dotazníka svoj televízny prijímač a digitálny set-top box. Takáto interaktívna technológia zberu dát nebola doposiaľ v portfóliu žiadnych prieskumných agentúr na Slovensku. Na slovenskom trhu ide o úplnú novinku.
Ste zákazníkom SWAN MULTIMEDIA a máte záujem stať sa respondentom? Napíšte nám odkaz, určite sa ozveme.
On-line prieskumy sú kvalitné, rýchle, komplexné a výhodné. V čom sme iní? Aký je rozdiel medzi technológiou CATVI a CAWI?
Čo by ľudia chceli v meste zlepšiť? Aké problémy ich trápia? Alebo naopak – aké zmeny v meste hodnotia jeho obyvatelia pozitívne?
Aj majitelia drobných prevádzok by radi využívali marketingové prieskumy. Lenže nákladní anketári ani internetový panel pre nich nie sú to pravé.
Ak patríte k zákazníkom SWAN MULTIMEDIA a máte doma digitálnu televíziu, môžete sa veľmi jednoducho stať účastníkom prieskumov.
Marketingový prieskum pre spoločnosť SWAN
Marketingový prieskum pre mobilného operátora 4ka
Prieskum verejnej mienky pre MČ Bratislava - Dúbravka